3 Retargeting / Remarketing Platformen
Retargeting en Remarketing platformen bieden centrale beheer- en uitrolmogelijkheden van je campagnes. Lees hier over 3 veelgebruikte platformen.
1. Google Display Network
Het Google Display Network (GDN) biedt adverteerders de laagdrempelige mogelijkheid om vanuit de Google AdWords beheeromgeving remarketing en remarketing for search campagnes op te zetten.
Enkele voordelen:
- Laagdrempelig doordat er geen minimaal budget is.
- Beheer vanuit de voor veel adverteerders bekende Google AdWords Managementconsole.
Enkele nadelen:
- Het Google Display Network heeft in verhouding tot AdForm en Criteo een beperkte distributie.
- Geen bereik op social media platformen zoals Facebook.
2. AdForm
AdForm biedt adverteerders een technisch platform om allerlei vormen van displaymarketing mee te managen.
Enkele voordelen:
- Zeer groot netwerk, met onder andere social media platform als Facebook.
- Biedt managed en self service dienstverlening.
Enkele nadelen:
- Maandelijkse investering in software is fors.
- Bereik netwerk is kleiner dan dat van Criteo.
3. Criteo
Enkele voordelen:
- Grootste bereik van alle retargeting platformen in de markt.
- Biedt fully managed oplossing, waarbij de CPS leading is.
Enkele nadelen:
- Alleen beschikbaar voor websites en webshops met meer dan 30.000 unieke sessies per maand.
- Geen self service model.
Aan de slag met B2B Online Advertising?
Neem voor een inspirerend gesprek en een goede bak koffie contact met ons op! Dit kan via info@sigmasolutions.nl of telefoonnummer 072 5345 888.