
3 Retargeting / Remarketing Platformen
Retargeting en Remarketing platformen bieden centrale beheer- en uitrolmogelijkheden van je campagnes. Lees hier over 3 veelgebruikte platformen.
1. Google Display Network
![]()
Het Google Display Network (GDN) biedt adverteerders de laagdrempelige mogelijkheid om vanuit de Google AdWords beheeromgeving remarketing en remarketing for search campagnes op te zetten.
Enkele voordelen:
- Laagdrempelig doordat er geen minimaal budget is.
- Beheer vanuit de voor veel adverteerders bekende Google AdWords Managementconsole.
Enkele nadelen:
- Het Google Display Network heeft in verhouding tot AdForm en Criteo een beperkte distributie.
- Geen bereik op social media platformen zoals Facebook.
2. AdForm
![]()
AdForm biedt adverteerders een technisch platform om allerlei vormen van displaymarketing mee te managen.
Enkele voordelen:
- Zeer groot netwerk, met onder andere social media platform als Facebook.
- Biedt managed en self service dienstverlening.
Enkele nadelen:
- Maandelijkse investering in software is fors.
- Bereik netwerk is kleiner dan dat van Criteo.
3. Criteo
![]()
Enkele voordelen:
- Grootste bereik van alle retargeting platformen in de markt.
- Biedt fully managed oplossing, waarbij de CPS leading is.
Enkele nadelen:
- Alleen beschikbaar voor websites en webshops met meer dan 30.000 unieke sessies per maand.
- Geen self service model.
Aan de slag met B2B Online Advertising?
Neem voor een inspirerend gesprek en een goede bak koffie contact met ons op! Dit kan via info@sigmasolutions.nl of telefoonnummer 072 5345 888.





























