Online Marketing KPI Rapportage; Inzicht in Kansen header image

Online Marketing KPI Rapportage; Inzicht in Kansen

donderdag 13 mei 2021 ·Leestijd: 1 minuut
contacteer auteur:

Online Marketing KPI Rapportages geven inzicht in de ROI en de kansen van het internet. Sigma Solutions ondersteunt met advies, inrichting en interpretatie.

Waarom Online Marketing KPI Rapportages?

Online Marketing KPI rapportages geven inzicht in de ROI en kansen van het internetkanaal. Prestaties van de eigen afdelingen kunnen in kaart worden gebracht en er kan een online strategie worden gerealiseerd. Daarnaast bieden Online Marketing KPI rapportages u de mogelijkheid prestaties van externe leveranciers, zoals internetmarketing bureau's en webbouwers inzichtelijk te maken. Ook het rendement van online advertentiebudgetten zoals Google Ads en bannering worden inzichtelijk.

Onderdelen van Online Marketing KPI Rapportages

  • Aantal (unieke) bezoekers per online marketing kanaal per periode, bijvoorbeeld organisch zoekverkeer, betaald zoekverkeer, e-mailmarketing en bannering.
  • Totale omzet per online marketing kanaal per periode en per gebruiker.
  • ROI en Conversieratio per online marketing kanaal en per periode.
  • Groei en krimp van bezoekers, conversieratio’s en ROI vergeleken per kanaal en over verschillende periodes.

Andere KPI Rapportages

Over Internetbureau Sigma Solutions

Sigma Solutions, Online Business Partner sinds 2003 met meer dan 100 tevreden en succesvolle zakelijke klanten, bestaat uit een team van gecertificeerde webdevelopers en internetmarketeers. Al onze teamleden zijn Google Analytics gecertificeerd. Samen werken we iedere dag aan onze missie: het internetkanaal meetbaar en met positief rendement aan de business van onze klanten laten bijdragen.

Meer informatie over internetbureau Sigma Solutions en onze referenties.

Aan de slag met Online Marketing KPI Rapportages?

Inzicht in rendement en kansen van het internetkanaal met behulp van Online Marketing KPI Rapportages? Neem voor een vrijblijvend kennismakingsgesprek contact op met Sigma Solutions, info@sigmasolutions.nl, 072 5345 888 of bovenstaand contactformulier.


Andere blogartikelen

De kracht van personalisatie in B2B Leadgeneratie
De kracht van personalisatie in B2B Leadgeneratie

03 november 2023

Hoe u uw B2B klanten kunt nurturen en uw verkoop kunt stimuleren
Hoe u uw B2B klanten kunt nurturen en uw verkoop kunt stimuleren

20 oktober 2023

Creëer synergie tussen B2B SEA en B2B SEO
Creëer synergie tussen B2B SEA en B2B SEO

11 oktober 2023

Open Nieuwsbrief Inschrijving Footer