Reporting
Wanneer u een (goed) draaiende B2B Website, Webshop of Portal heeft, wilt u dit ook bevestigd zien. U wilt kunnen bijsturen, de effecten van acties meten en bezoekgedrag inzichtelijk maken. Reporting biedt hierin uitkomst.
Meetbaar resultaat en inzichtelijk rendement
Een B2B Website, Webshop of Portal met goed design, relevante content en voldoende bezoekers is belangrijk. Maar hoe meet u of uw B2B Website, Webshop of Portal ook daadwerkelijk goed scoort? Een reportingtool als Google Analytics of Leadinfo geeft inzicht in de bezoekersstromen en in het online rendement van uw B2B Website, Webshop of Portal.
Gericht onderzoek, conversie verbeteren
Met online reporting maken wij het gedrag van de websitebezoekers inzichtelijk. Op basis van deze informatie trekken wij conclusies en bepalen we samen welke vervolgstappen we inzetten. Zo kunt u onder andere het bezoekersgedrag inzichtelijk maken, conversies en opbrengsten inzien en waar nodig de leadgeneratie optimaliseren door call-to-actions te creëren en de content te verbeteren.
Onze beste reportingtools
Reporting is een middel om te zorgen voor een optimaal websiteresultaat. Met onze jarenlange ervaring in websiteoptimalisatie hebben wij voor u de beste reportingtools verzameld en ontwikkeld die u helpen om het hoogste rendement uit uw campagnes en marketingactiviteiten te halen.
- Gebruik van de beste reportingtools
- Met jarenlange ervaring weten wij nieuwe inzichten om te zetten naar daadwerkelijke acties
Als uw Online Business Partner denken wij graag strategisch mee over bedrijfsdoelstellingen, inhoud en conversie! Neem gerust contact met ons op voor vrijblijvend advies.
- Meten = Weten
Door gebruik te maken van Online Measurement Tools zoals Google Analytics en Google Search Console, zijn de resultaten altijd inzichtelijk. Van het aantal bezoekers tot gebruikte browsers, en van landingspagina's tot conversies.
- Veilig en met respect voor Privacy van de bezoeker
In een tijd waarin websitebezoekers en overheden steeds bewuster omgaan met de veiligheid en privacy uitdagingen van de online wereld is het belangrijk dat uw online platform veilig is en voldoet aan de privacy wetgeving.
- Vindbaar worden voor uw doelgroep
81% van de aankoopprocessen start met een online zoekopdracht. Vindbaar zijn is dus een essentieel onderdeel van een succesvol Online Marketing traject, zodat men in aanraking kan komen met uw product of service.