Even voorstellen: Kevin Keijner

Auteur Kevin Keijner 12 februari 2021Leestijd: 2 minuten

Sinds eind januari ben ik bij Sigma Solutions in dienst als Digital Consultant. Voor mij betekende dit niet alleen een nieuwe functie maar ook werken in een compleet nieuwe sector. Logischerwijs zorgt dit in de eerste weken voor veel informatie en indrukken.

Klantperspectief

Tijdens één van mijn eerste overleggen met een klant, bedacht ik mij dat veel van onze (potentiële) klanten zich in een situatie bevinden die vergelijkbaar is met die van mij. Ook zij komen, via hun relatie met Sigma Solutions en ambitie om te groeien, in contact met een speelveld dat totaal verschilt van de eigen core business. 
Als Digital Consultant zie ik een belangrijke rol om onze klanten over dit nieuwe speelveld te begeleiden. Dit door duidelijk in kaart te brengen op welke wijze de diensten van Sigma Solutions bijdragen aan het bereiken van de doelen van de betreffende klant. Juist doordat ik zelf recent ben begonnen, denk ik een positieve rol te kunnen spelen in de begeleiding van klanten in de wereld van online succes en mij goed te kunnen verplaatsen in het perspectief van de klant.

Betrokkenheid

Essentieel in het denken vanuit het perspectief van de klant is betrokkenheid bij de klant. Niet geheel toevallig is betrokkenheid één van de kernwaarden van Sigma Solutions en voor mij één van de redenen om bij Sigma Solutions te gaan werken. De betrokkenheid van Sigma Solutions komt voor mij het best tot uiting in de full service benadering. Van strategie tot eindoplossing en voor zowel de korte- als de lange termijn is Sigma Solutions de online business partner waar u terecht kunt. Tenslotte is niets zo vervelend als samenwerken met verschillende partijen om als bedrijf je (online) doelen te behalen. Toch?

Elkaar versterken

Gedurende mijn eerste weken heb ik reeds kennis gemaakt met een deel van onze klanten. Ik kijk er naar uit om in de komende periode ook kennis te maken met degenen die ik nog niet heb gesproken. Nog veel liever hoop ik in de loop van 2021 fysiek bij een grote schare klanten langs te kunnen gaan. In mijn visie begint betrokkenheid namelijk bij het van elkaar zien en weten wat je doet. Van daaruit ontstaat begrip voor de levende behoeften en uitdagingen en kunnen we elkaar versterken.

 

Open Nieuwsbrief Inschrijving Footer