B2B Customer Self Service
Tegenwoordig willen (potentiële) klanten altijd en overal in hun informatiebehoeften voorzien worden. Ze eisen niet alleen een snelle oplossing binnen kantoortijden, maar 24/7 van waar ook ter wereld. Om aan deze eisen te voldoen en uw klanten een optimale klantervaring te bieden, is een tijdrovende uitdaging. Wanneer uw B2B Bedrijf de ambitie heeft om door te groeien of nu al een groot aantal klanten handmatig individuele hulp biedt, merkt u waarschijnlijk al dat dit een proces is die veel tijd kost en daarmee een grote kostenpost is. Iets wat niet bijdraagt aan de behoefte van klanten. Die willen namelijk steeds meer zelf vraagstukken kunnen oplossen en willen inzicht hebben in de voor hun belangrijke informatie. Door het toepassen van B2B Customer Self Service oplossingen is uw B2B bedrijf in staat, zonder uitbreiding van medewerkers (potentiële) klanten 24/7, te voorzien in deze behoefte en de werkdruk van uw medewerkers te ontlasten.