• Corporate Website

Corporate Website

Iedereen oriënteert zich tegenwoordig online

Als verantwoordelijke voor marketing en/of sales bent u altijd op zoek naar manieren om met potentiële klanten in aanraking te komen. De basis wordt gelegd in de 'Online Communicatie' fase. In deze fase wordt een corporate website neergezet waarbij het bestaan van het bedrijf wordt bevestigd. B2B-bedrijven geven via de website aan wie zij zijn, wat zij doen, wat zij kunnen en wat zij kunnen leveren.

Behoeften van stakeholders vervullen

Uw doelgroep bestaat niet alleen uit de klant. Diverse stakeholders zijn op uw website op zoek naar informatie. Een corporate website vervult de informatiebehoeften van alle verschillende doelgroepen en draagt bovendien bij aan het realiseren van commercieel succes.

Uw business optimaal vertegenwoordigen

Wij denken na over online stakeholdercommunicatie over de gehele breedte. U wilt uzelf presenteren als internationaal partner, maar ook als kwalitatief merk, relevante werkgever, maatschappelijk verantwoorde organisatie en interessante investering.

Projectvoorbeeld: corporate website ERIKS.com

ERIKS is een toonaangevende en innovatieve leverancier aan de procesindustrie en machinebouwers. ERIKS bestaat uit meer dan zestig maatschappijen met vestigingen in 27 landen. Sigma Solutions ondersteunt ERIKS al meer dan 10 jaar bij het optimaliseren van al hun online kanalen. Wij denken vanuit bedrijfskundig perspectief mee over het profileren van het corporate kanaal en begrijpen de informatieflow. Wij ontwikkelden een corporate website voor ERIKS die bezoekers snel naar de gezochte informatie leidt en die optimaal gebruiksgemak en overzicht biedt. De informatie wordt ontsloten uit verschillende bronnen en leidt naar de diverse merken en dochterondernemingen van ERIKS.

Onze oplossing

Wij realiseren een compleet nieuw ingerichte (en indien gewenst volledig op maat gemaakte) corporate website voor u. Hierdoor wordt uw website direct beter online zichtbaar én vindbaar. Door een identificatietool aan uw corporate website te koppelen, kunt u zien of de juiste, beoogde doelgroep uw website bezoekt. Aan de ene kant kunt u peilen of uw gedefinieerde doelgroep ook echt de doelgroep is. Aan de andere kant bieden deze inzichten ook nieuwe kansen.

Met onze YOBP (Your Online Business Partner) propositie en starterkit bieden wij de perfecte oplossing voor Online Communicatie. Met onze starterkit kunt u met uw doelgroep interacteren en marketinginzichten verzamelen. Wilt u meer weten over onze YOBP-starterkit? Lees er alles over op de website van YOBP.

De Monchy International

Van kennismaking naar online leadgeneratie

  •  Meertalige B2B website en B2B online marketing
  •  Meer leads en inzicht door B2B leadgeneratie
  •  Geïntegreerd met Microsoft Dynamics
  •  Een reis naar meer online interactie en automatisering
Case study afbeelding

Behoeften van stakeholders vervullen

Uw doelgroep bestaat niet alleen uit de klant. Diverse stakeholders zijn op uw website op zoek naar informatie. Een corporate website vervult de informatiebehoeften van alle verschillende doelgroepen en draagt bovendien bij aan het realiseren van commercieel succes.

Stakeholder afbeelding

Uw business optimaal vertegenwoordigen

Wij denken na over online stakeholdercommunicatie over de gehele breedte. U wilt uzelf presenteren als internationaal partner maar ook als kwalitatief merk, relevante werkgever, maatschappelijk verantwoorde organisatie en interessante investering. Wij maken van uw website het visitekaartje dat uw online business vertegenwoordigt

Optimaal business

Projectvoorbeeld: Versterk leadgeneratie en upsell!

Als één van de top vijf projectvloeren-leverancier van Nederland biedt LEOXX niet alleen hoogwaardige en milieuvriendelijke producten, maar ook de beste service. Hierbij is de website van LEOXX key voor productverkoop. Geïnteresseerden kunnen via leoxx.nl meer dan 1.200 projectvloeren en -wanden bekijken en hier stalen voor aanvragen. LEOXX heeft middels haar eigen moodboards, ook wel Color Moods genoemd, veel architecten, interieurontwerpers, projectinrichters en hun klanten kunnen inspireren. Deze werden allemaal getoond in pdf-formaat. Wij zagen dit als kans om de klantreis te optimaliseren door de Color Moods op een eigen platform te integreren.

Project voorbeeld afbeelding

Feiten over een corporate website

33%

van alle B2B-kopers hebben voorkeur voor een salesproces waar contact met een verkoper geen onderdeel van uitmaakt.

+50%

Het aantal B2B klanten dat digitaal onderzoek doet naar aan te kopen producten is gestegen met 50%.

90%

van de koopprocessen beginnen met een online zoekopdracht.

73%

73% van alle aankopen tegenwoordig met een zoekopdracht in Google, ook in B2B.

Strategische B2B Leadgeneratie
Strategische B2B Leadgeneratie
Strategische B2B Leadgeneratie Download het E-book

De op groei gerichte corporate website

Conversie, Conversie, Conversie

Om zoveel mogelijk conversie te realiseren zetten we een scala aan bewezen middelen in, zoals Search Engine Optimization (SEO), Search Engine Advertising (SEA), het produceren van cases, blogs en nieuws (Content Marketing) voor het trekken van bezoekers. Bezoekers worden vervolgens geconverteerd middels meerdere aantrekkelijke Call-to-Actions (CTA), zoals afspraak maken, contact opnemen of via een website chat.

 

Duurzame inzet van middelen

Wij geloven in een duurzame aanpak, het realiseren van resultaten die bijdragen aan het behalen van de langetermijndoelstellingen. Met behulp van kwalitatief hoogwaardige content, die is gebaseerd op zoektermen waar door uw doelgroep op wordt gezocht, versterken we als digital marketing bureau de positie van uw website.

De waarde van marketing inzichtelijk maken en verhogen

Pas als u weet wat marketing onder de streep toevoegt aan uw bedrijf, is het mogelijk hier gericht in te investeren. Daarom vinden wij rapportage en analyse belangrijk. Met behulp van analysesoftware optimaliseren wij uw marketing, en nemen wij u mee in de groei die marketing kan betekenen voor uw bedrijf.

Teamlid afbeelding
Renzo KorverTeamlead Business Development

Vraag een adviesgesprek aan en krijg in 2 gesprekken antwoord op de volgende vragen:

  1. Welke kansen biedt een corporate website mijn bedrijf?

  2. Wie zijn onze (online) concurrenten en hoe gaan wij het van hen winnen?

  3. Welke conversiemechanismen en functionaliteiten zorgen ervoor dat onze corporate website bijdraagt aan mijn groeidoelstellingen?

  4. Welke middelen moeten wij inzetten om van onze corporate website een succes te maken?

Kennismaking aanvragen
  • Corporate WebsiteRecruitment

    Niet alleen jouw klant is op zoek naar je. Ook potentiële werknemers kunnen waardevolle leads zijn. Een sollicitant die via online marketing op jouw site komt, scheelt een fikse investering in een recruiter. 

  • Corporate WebsiteLead Nurturing

    Zoals gezegd is het B2B aankoopproces een langer traject dan in de B2C geldt. Het is daarom belangrijk jouw lead te blijven prikkelen met de juiste informatie. Wanneer bied je welke informatie aan? 

  • Corporate WebsiteVindbaar worden voor uw doelgroep

    81% van de aankoopprocessen start met een online zoekopdracht. Vindbaar zijn is dus een essentieel onderdeel van een succesvol Online Marketing traject, zodat men in aanraking kan komen met uw product of service. 

  • Corporate WebsiteLead Magnets

    (Potentiële) Klanten zijn altijd bereid om hun contactgegevens te “ruilen” voor relevante kennis. Productie en publicatie van whitepapers, e-books, datasheets en handleidingen zijn daarom een essentieel onderdeel van een succesvolle InBound Marketing strategie. 

  • Corporate WebsiteMeten = Weten

    Door gebruik te maken van Online Measurement Tools zoals Google Analytics en Google Search Console, zijn de resultaten altijd inzichtelijk. Van het aantal bezoekers tot gebruikte browsers, en van landingspagina's tot conversies.

Behaal online succes met uw website

Bent u enthousiast over Sigma Solutions?
Vraag dan via onderstaande button een Vrijblijvende kennismaking inplannen aan!

Open Nieuwsbrief Inschrijving Footer