B2B Webshop koppeling met SnelStart
Wie is SnelStart?
Toen nog bijna niemand een computer gebruikte - inmiddels alweer 40 jaar geleden - begon SnelStart als pionier met zoeken naar nieuwe manieren om de administratie van ondernemers makkelijker te maken. Met inmiddels meer dan 100.000 klanten is makkelijk maken nog steeds hun centrale thema. Niet de techniek, maar de klant - de gebruiker van de software - staat centraal in de productontwikkeling van SnelStart, zij maken dan ook moeilijke dingen heel graag een stuk eenvoudiger. In een snel veranderende wereld wil SnelStart bevlogen ondernemers helpen door complexe administratieve vraagstukken makkelijk te maken met inventieve oplossingen, zodat zij meer tijd en energie overhouden om te ondernemen.
Voordelen koppeling B2B Webshop of B2B Portal met SnelStart
1. Efficiënt data uitwisselen
Het belangrijkste en grootste voordeel is het efficiënt uitwisselen van data tussen SnelStart en een ander programma. SnelStart bevat ontzettend veel data, meer dan u denkt. Het is daarom belangrijk dat deze data up-to-date is. Met een koppeling tussen onze software Accessify SaaS en uw B2B Webshop of Portal kunt u eenvoudig uw orders, voorraad en artikelen laten uitwisselen. Hierdoor kunt u veel tijd besparen, hoelang bent u dagelijks bezig met het invoeren van uw orders uit uw B2B Webshop of Portal? 5 minuten per order, 10 orders per dag en de rekensom is snel gemaakt.
2. Het voorkomen van fouten
Fouten maken is menselijk, maar wilt u foutlozer werken? Dan is het automatisch uitwisselen van data tussen SnelStart en Accessify SaaS een must! Door het automatiseren voorkomt u kleine foutjes, zoals het invoeren van een verkeerd cijfer of bijvoorbeeld een extra letter bij het e-mail adres.
3. Meer tijd over voor belangrijke zaken
Een bankkoppeling om in- en verkopen automatisch te verwerken, uw kassa koppelen zodat u minder handmatig gegevens over hoeft te nemen én een betaallink om facturen sneller te laten betalen. Allemaal slimme voordelen die u als ondernemer, ondernemende marketing- of salesmanager óf administratief medewerker helpen uw administratie snel en eenvoudig te verwerken. Onze specialisten kunnen eenvoudig en snel een koppeling realiseren met uw (nieuwe) B2B Webshop, B2B Portal of uw CRM-systeem, zodat alles naadloos aansluit op uw boekhouding in SnelStart. De nieuwste manier van koppelen is koppelen via de API. Dit is de online verbinding voor het koppelen en is alleen mogelijk met een online administratie.
Sigma Solutions koppelt Accessify SaaS met SnelStart
Bij Sigma Solutions houden we van het automatiseren van processen. Wij zorgen er met de SnelStart API voor dat het verwerken van uw B2B Webshop of Portal bestellingen, boekingen en voorraadbeheer heel eenvoudig én geheel automatisch verloopt. Ook wanneer u gebruik maakt van een ander boekhoudpakket, bijvoorbeeld Exact Online of SAP Business One, kunnen wij uw administratie en voorraadbeheer geheel voor u automatiseren. Neem contact met ons op voor alle mogelijkheden.
Meer informatie over boekhouden met SnelStart
Binnen 5 minuten een factuur de deur uit doen en deze direct verwerken in de boekhouding? Met de koppeling die de specialisten van Sigma Solutions met uw B2B Webshop of Portal kunnen realiseren is het mogelijk. Bovendien kunnen wij uw bank koppelen met SnelStart, zodat als u een betaling of een factuur ontvangt, deze automatisch in de boekhouding wordt verwerkt. Zonder dat u daar iets voor hoeft te doen. Als ondernemer kunt u met minimale inspanning online factureren, bonnetjes verwerken, binnengekomen betalingen boeken en ervoor zorgen dat uw boekhouding altijd bij de tijd is. De administratie op orde houden was nog nooit zo eenvoudig! Meer weten over de koppeling die wij met SnelStart voor u kunnen realiseren? Neem dan geheel vrijblijvend contact met ons op voor een adviesgesprek.
Behoeften van stakeholders vervullen
Uw doelgroep bestaat niet alleen uit de klant. Diverse stakeholders zijn op zoek naar informatie. B2B marketing zorgt ervoor dat u commercieel succes kunt behalen voor uw bedrijf en zo uw stakeholders tevreden kan houden.
Uw business optimaal vertegenwoordigen
Wij denken na over online stakeholdercommunicatie over de gehele breedte. U wilt uzelf presenteren als internationaal partner maar ook als kwalitatief merk, relevante werkgever, maatschappelijk verantwoorde organisatie en interessante investering. Wij maken van uw website het visitekaartje dat uw online business vertegenwoordigt.
Online Succes met Sigma Solutions
Vraag een adviesgesprek aan en krijg in 2 gesprekken antwoord op de volgende vragen:
Welke kansen biedt een koppeling met Snelstart mijn bedrijf?
Welke voordelen behaal ik door een Snelstart Webshop of Portal te lanceren?
Hoe koppel ik mijn bestaande Snelstart omgeving aan een webshop of portal?
Welke middelen moeten wij inzetten om van onze B2B Website of Webshop een succes te maken?
- Werkend op alle devices en overal in de wereld
Uw (potentiële) klanten bezoeken uw website op het moment dat het hen uitkomt, met het apparaat wat ze op dat moment bij zich hebben en vanaf elke willekeurige locatie op de wereld. Uw online platform is geoptimaliseerd voor werking op alle veelgebruikte apparaten en altijd en laadt overal snel.
- Klaar voor Internationale Expansie
Onze websites zijn standaard ingericht op internationale expansie, zodat u overal ter wereld beter gevonden kunt worden. Hierdoor werken wij actief mee aan de internationale schaalbaarheid van uw bedrijf.
Behaal online succes door middel van B2B marketing
Bent u enthousiast over Sigma Solutions?
Vraag dan via onderstaande button een Vrijblijvende kennismaking aan!