Over de Helpdesk van Sigma Solutions

Gepubliceerd op 27 oktober 2015Leestijd: 2 minuten

De Sigma Solutions helpdesk is op werkdagen bereikbaar van 08:30 – 17:30 uur op het e-mailadres help@sigmasolutions.nl.  Onze deskundige medewerkers staan voor u klaar om uw vragen te beantwoorden, storingen op te lossen en om advies te geven over onze producten en diensten.

helpdesk.jpg

Wat zet ik precies in mijn e-mail?

Wanneer u uw melding zo duidelijk mogelijk omschrijft, maakt u het onze medewerkers makkelijker om iets op te pakken en op te lossen. Denk hierbij bijvoorbeeld aan de stappen die u heeft doorlopen, een screenshot van het betreffende verzoek, de browser waarin u aan het werk bent of een link naar de pagina.

Wat is een verschil tussen een Incident en een Change?

Incident

Een incident is een bug, iets wat stuk gaat op uw website. Bijvoorbeeld een formulier die niet meer werkt of als het wijzigen van content niet meer lukt. Het resetten van een wachtwoord is geen incident maar een change.

Change

Een change is een wijziging. U doet een verzoek tot aanpassing van een huidige functionaliteit. Changes zijn geen oplossingen voor incidenten, naar kunnen wel nodig zijn om structurele problemen op te lossen.

Wat gebeurt er als er een melding binnenkomt?

De helpdesk mailbox wordt gedurende de hele werkdag in de gaten gehouden. Bij binnenkomst registreren onze medewerkers uw e-mail in ons helpdeskportal. Op dat moment wordt er een nummer aan gekoppeld wat u terugvindt in de reactie op uw e-mail. U ontvang een ontvangstbevestiging of misschien wel gelijk een oplossing van uw probleem. Het zou ook kunnen dat er verzocht wordt om het versturen van meer informatie.

Spoed

Bij spoed adviseren wij om naast het sturen van een e-mail, ook altijd even te bellen. Op deze manier weet u zeker dat wij uw probleem zo snel mogelijk oppakken. Onder spoed verstaan wij een website of webshop die niet meer bereikbaar is, het onmogelijk maken van een bestelling op een webshop of het doen van een offerteaanvraag op uw website of webshop werkt niet. Kortom het primaire proces werkt niet meer.

Service Level Agreement

Het is mogelijk om afspraken te maken over reactietijden. Voor de voorwaarden verzoeken wij u hierover telefonisch contact op te nemen met telefoonnummer 072-5345888.

Open Nieuwsbrief Inschrijving Footer