Leads genereren kan op verschillende manieren. Je kan gebruik maken van betaalde advertenties (SEA), je kan jouw website optimaliseren zodat je beter vindbaar wordt in zoekmachines (SEO), je kan verschillende social media campagnes voeren (SEM) en nog veel meer. Wat voor iemand anders heel goed werkt, hoeft voor jou niet net zo goed te werken. Het kan bijvoorbeeld zijn dat jouw doelgroep heel anders is dan een concurrent van jou. Lees in onze blog 'B2B Leadgeneratie: Alles wat je altijd al wilde weten!' meer over B2B leadgeneratie.
Veelgestelde vragen B2B Leadgeneratie
- Wat is B2B Leadgeneratie?
- Wat zijn de beste ideeën voor leadgeneratie?
- Hoe kan ik leads uit Google Analytics halen?
- Welke verschillende soorten leads zijn er allemaal?
- Zijn leads nodig voor mijn bedrijf?
- Welke tools kan ik gebruiken om leadgeneratie te optimaliseren?
- Wat is een effectieve leadgeneratie strategie in de B2B?
- Kan ik leads genereren met social media?
- Wat heeft de customer journey te maken met leadgeneratie?