Het analyseren van de data van jouw website kan je een heleboel voordelen opleveren. Zo staat er in Google Analytics data over hoe vaak jouw pagina's bezocht worden, hoe lang deze pagina sessies zijn en welke pagina's het beste worden bezocht. Zet op jouw best bezochte pagina's bijvoorbeeld formulieren neer, die een bezoeker aansporen om gegevens achter te laten, in ruil voor iets waardevols zoals een whitepaper of een e-book. Zo genereer jij eigenlijk leads op basis van informatie die jij al hebt, zonder daar veel voor hoeven te doen.
Veelgestelde vragen B2B Leadgeneratie
- Wat is B2B Leadgeneratie?
- Wat zijn de beste ideeën voor leadgeneratie?
- Hoe kan ik leads genereren voor mijn bedrijf?
- Welke verschillende soorten leads zijn er allemaal?
- Zijn leads nodig voor mijn bedrijf?
- Welke tools kan ik gebruiken om leadgeneratie te optimaliseren?
- Wat is een effectieve leadgeneratie strategie in de B2B?
- Kan ik leads genereren met social media?
- Wat heeft de customer journey te maken met leadgeneratie?