- Hoe creëer ik goede Customer Self Service activiteiten?
- Wat kan ik zelf doen aan Customer Self Service?
- Waar kan ik Customer Self Service activiteiten laten maken?
- Wat zijn de gemiddelde kosten van een Customer Self Service transactie?
- Wat is Customer Self Service?
- Waarom is Customer Self Service belangrijk?
- Hoe creëer ik goede Customer Self Service activiteiten?
Het is belangrijk om activiteiten te realiseren die toegevoegde waarde hebben voor uw medewerkers en uw doelgroep. Deze kunnen per B2B website verschillen, omdat uw website wellicht een andere doel heeft dan andere websites. Met Customer Self Service activiteiten kunt u tijdrovende en repetitieve taken van uw medewerkers automatiseren, maar ook uw doelgroep alleen altijd en overal voorzien van hun informatiebehoeften.
- Wat kan ik zelf doen aan Customer Self Service?
Uw B2B website kan altijd geoptimaliseerd worden. Vraag aan uw medewerkers wat vaak terugkerende en tijdrovende verzoeken zijn die zij krijgen van de doelgroep. Maak gebruik van verschillende online tools om kansen te ontdekken. Komt u er niet uit? Geen probleem, want wij helpen u graag!
- Waar kan ik Customer Self Service activiteiten laten maken?
Wij helpen u graag met het realiseren van succesvolle B2B Customer Self Service activiteiten. Met jarenlange ervaring en toonaanbare successen zijn wij er zeker van dat wij ervoor kunnen zorgen dat ook uw Customer Self Service activiteiten online succes kan realiseren. Neem contact met ons op voor meer informatie.
- Wat zijn de gemiddelde kosten van een Customer Self Service transactie?
Uit onderzoek van HBR is gebleken dat de gemiddelde kosten van een B2B Customer Self Service transactie wordt gemeten in centen, terwijl een gemiddelde interactie via de telefoon, e-mail of webchat meer dan €11,00 bedraagt.
- Wat is Customer Self Service?
Customer Self Service is elke activiteit waarbij de online bezoeker zonder hulp van medewerkers van een bedrijf werkzaamheden kan uitvoeren.
- Waarom is Customer Self Service belangrijk?
Customer Self Service is belangrijk, omdat er voorkeur is voor selfservice. Uit onderzoek van HBR is gebleken dat 81% van de (potentiële) klanten zelf eerst zaken willen regelen voordat zij contact opnemen met een vertegenwoordiger van een organisatie. Het persoonlijk contact wat later wordt gemaakt met (potentiële) klanten heeft hierdoor veel meer toegevoegde waarde voor beide partijen.
Waarom deze lijst met veelgestelde vragen over B2B Customer Self Service?
Tijdens het Online Succes Traject wat wij met onze klanten uitvoeren krijgen onze specialisten regelmatig vragen over B2B Customer Self Service. Op basis van de vragen die wij van onze klanten hebben gehad hebben wij een lijst met veelgestelde vragen opgesteld.
Over Sigma Solutions
Sigma Solutions is dè Online Business Partner van de producerende en handelde B2B. Met een team van ervaren specialisten zorgen wij dat "online" meetbaar en met een positief rendement (ROI) bijdraagt aan de duurzame groei van bedrijven.