In uw klantportal staat waardevolle indormatie, zowel voor u als de klant. U bespaart veel tijd bij uw werknemers door klanten zaken zelf te laten regelen: Customer Self-Service. Adreswijzigingen, vragen over de status van een bestelling of offerte: klanten regelen het zelf en hoeven niet meer contact op te nemen met uw werknemers. Dat betekent blijere medewerkers én klanten!

Waarom deze lijst met veelgestelde vragen over SAP Business One?

Tijdens het Online Succes Traject dat wij met onze klanten uitvoeren krijgen onze Digital Consultants regelmatig vragen over hoe hun webshop of portal nog efficiënter kan opereren. De oplossing is vaak door te koppelen met het ERP. Middels de veelgestelde vragen delen wij onze kennis over onze koppelingen met SAP Business One graag met u.

Over Sigma Solutions

Sigma Solutions is dé Online Business Partner van de producerende en handelende B2B. Met een team van ervaren specialisten  zorgen wij dat "online" meetbaar en met een positief rendement (ROI) bijdraagt aan de duurzame groei van bedrijven.

Open Nieuwsbrief Inschrijving Footer